Astrid Warntjes
Founder
Waarom doen mensen wat ze doen? Wat drijft leiders? Hoe ontstaat een merk? Waarom loopt iets vast en hoe komt het weer in beweging? Ik wil begrijpen wat mensen beweegt. Hoe organisaties werken. Hoe verhalen ontstaan en hoe je ze zo vertelt dat ze iets doen met anderen. Van mijn nieuwsgierigheid heb ik mijn vak gemaakt. En dat is communicatie, strategie en creatie van communicatiemiddelen voor grote merken, maatschappelijke organisaties en ondernemers met een visie. Ik hou van veranderingen en beweeg daarin ook vakmatig met het Lime C-team mee.
Dit is Lime C
Lime C is niet gestart met een businessplan, maar met een gevoel: een sterke waarom-vraag. Een ergernis aan ingewikkeldheid. De wens om dingen simpeler en leuker te maken. Samen iets maken dat klopt. Mensen helpen om zichtbaar te worden, om succes te halen op hun eigen manier. En het werkt. Lime C is uitgegroeid tot een stevig netwerk van strategen, adviseurs en creatieve makers. We werken voor mooie klanten, bouwen aan unieke verhalen en hebben lol in wat we doen. Elke dag weer.